Munkaidő nyilvántartás: több, mint beléptetés

A munkaidő nyilvántartás olyan eszköz a munkáltatók kezében, amely számos adminisztratív és biztonsági terhet levesz a vállukról. Egy ilyen, beléptető funkcióval kombinált rendszer sok vállalat számára jelenthet könnyebbséget a mindennapos működés szempontjából. Cégünk már számos hasonló rendszert telepített sikeresen – széleskörű tapasztalatainknak köszönhetően pontosan tudjuk, az Ön vállalatának mire van szüksége. Ismerje meg a SMARTme ajánlatait!

Munkaidő nyilvántartás, mint a teljes körű beléptető rendszer része

A kulcscsomók felett rég eljárt az idő – itt az ideje, hogy követhetőbb rendszerre váltson! Egy munkaidő nyilvántartó programmal kombinált beléptető rendszer segítségével távolról is nyithatók-zárhatók a bejáratok, megtagadható a belépés attól, aki erre nem jogosult. Emellett pedig pontosan követhető lesz, melyik munkáltató mikor érkezik meg, hogy felvegye a munkát, és az is, hogy mikor hagyja el a létesítményt és milyen indokkal. Ennek köszönhetően sokkal könnyebben ellenőrizhető a munkahelyen munkával töltött idő. A munka jellegétől függően ez egyszerűsített megoldás (be-kilépések naplózása, és ebből táblázat generálása) akár önmagában is alkalmas lehet a nyilvántartásra. Ha pedig részletesebb adatok szükségesek, akkor indokló terminállal összekötve akár a késői belépés, a korai távozás megindoklása, vagy a dohányzási szünet is rendkívül hasznos.

A munkaidő nyilvántartó rendszer előnyei

A fentieknek megfelelően tehát a munkaidő nyilvántartó rendszer egyik legnagyobb előnye, hogy a nyilvántartást áttekinthetőbben, pontosabban lehet vezetni, és könnyebb az utólagos ellenőrzés is. Nem mehetünk el azonban a megnövekedett biztonság vitathatatlan ténye mellett sem! Beléptetőnek köszönhetően nem léphet be akárki a munkahelyre. Ennek különösen akkor van nagy jelentősége, ha nagyszámú munkavállaló dolgozik a cégnél, vagy bár kevesen vannak, különböző műszakokban dolgoznak, így nem ismer mindenki mindenkit. Szintén érdemes még kiemelni a hozzáférések szabályozhatóságát. Ha egyes helyiségeket csak néhány munkavállaló használhat, egyszerűbb ellenőrizni, hogy valóban nem lépnek-e be illetéktelenek, ha élünk a beléptető kártyák különböző beállításainak lehetőségével.

Egészségügyi biztonság

Az utóbbi évek egészségügyi krízishelyzetei sajnos megtanítottak arra, hogy sosem lehetünk elég óvatosak, ha egy járvány vagy bármilyen betegség terjedéséről van szó. A SMARTme beléptető rendszerek mellé kérhető komplett hőkamera telepítés szolgáltatása érzékeny technológiájuknak és hatékonyságuknak köszönhetően egy pillanat alatt kiszűrik, ha egy érkezőnek hőemelkedése vagy láza van. Így még a közös terekbe való belépés előtt kiszűrhetők a gyanús esetek – anélkül, hogy az átmenő forgalom akár egy perccel is lelassulna! Korszerű hőkameráink ugyanis akár 15 ember egyidejű detektálására is alkalmasak. Éjjeli fényben is zavartalanul működnek – ami éjszakai műszakok esetén sarkalatos pont.

Az egészségügyi elővigyázatosság mind a munkáltató, mind a munkavállaló szempontjából fontos – a “vigyázzunk egymásra” intelem a munkahelyeken mindennapi rutinná kell, hogy váljon.

Kisvállalkozások számára is ideális!

Tévedés azt gondolni, hogy a munkaidő nyilvántartó szoftverrel integrált beléptető rendszer a nagyvállalatok kiváltsága lenne! Az sem igaz, hogy csak a nemzetközi mamut cégeknek van rá szüksége. Minden vállalatnak vannak azonban olyan fizikai értékei, amelyek fokozott védelmet igényelnek. Amikor munkáltatóként első körben bizalmat szavazunk valakinek, fontos, hogy ezt megalapozottan tegyük – a döntésben pedig csak az idő segíthet. A cégre szabható, mindig módosítható, rugalmas biztonsági rendszerek segítségével könnyen szabályozhatja, hogy mely helyiségbe ki léphet be. A kisvállalatok esetében az is gyakori, hogy a személyügyi osztálynak nincs nagy kapacitása. A munkaidő nyilvántartó rendszer ezért az ő munkájukat is jelentősen megkönnyíti.

Nagyvállalatok bevett gyakorlata

A nagyvállalatok, nagyobb kapacitású gyárak esetében bátran kijelenthetjük: számukra egyenesen elengedhetetlen, hogy munkaidő nyilvántartó rendszert tartsanak fent! Beléptető rendszerre ugyanis az ilyen kaliberű létesítményeknél kétségtelenül szükség van: a munkaidő nyilvántartásának plusz támogatásával pedig két legyet üthetünk egy csapásra!

A nagyvállalatok épületei, üzemei általában komplex rendszerek, amelyeknek egyes pontjaihoz különböző hozzáférési lehetőségek szükségesek. A SMARTme beléptető rendszerei kiválóan integrálhatóak a hasonló, speciális elvárásokat támasztó környezetbe is! Felkészült szakembereink az óriás méretű ügyfeleik igényeit és képesek pontosan felmérni, így minden hozzánk forduló cég pontosan azt kapja, amire szüksége van.

Munkaidő nyilvántartó a SMARTme csapatától: miért minket válasszon?

Minden fontos lépésnél ott vagyunk ügyfeleinkkel

A SMARTme tapasztalt szakértőkből álló csapata minden egyes ügyfélnél olyan odafigyeléssel dolgozik, mintha saját vagyonuk biztonságuk lenne a tét. Ahhoz, hogy minden elem a megfelelő helyre kerüljön, és minden úgy működjön, ahogy a megrendelő kéri, aprólékos tervezésre van szükség – a mi munkafolyamatainknak is ez az első fázisa. Ha minden fél elégedett a koncepcióval, ami a tervezőasztalon született, következik a telepítés. Ennek folyamán a laikus szemmel első hallásra komplex, bonyolult rendszert felhasználóbarát eszközzé szelídítjük: Ön is meg fog lepődni, mennyire egyszerű a munkaidő nyilvántartó rendszerrel kombinált beléptető rendszer használata!

Természetesen a legtökéletesebb rendszer is meghibásodhat olykor. Az ilyen esetekben ügyfeleink bizalommal fordulhatnak hozzánk: minden, használatból adódó kihívással segítünk megbirkózni.

Több mint 20 év szakmai tapasztalat

Cégünk már több mint két évtizede tervez és épít biztonságtechnikai és vagyonvédelmi rendszereket cégek, vállalkozások számára. Ez alatt a 20 év alatt számos nívós referenciára tettünk szert: ügyfeleink örömmel számolnak be arról, mennyire beváltak az általunk telepített munkaidő nyilvántartó rendszerek, és hogy mennyi feladattól megszabadította őket, hogy hozzánk fordultak. Szakszerűen professzionálisan kivitelezünk, legyen szó bármilyen típusú beléptető rendszerről – akár biometrikus, közelítőkártyás vagy épp rendszámazonosítós, számíthat pontos munkánkra. Felkészült tervezőink és kivitelezőink a biztonságtechnika minden területén kiismerik magukat, így az ügyfelekkel való hatékony kommunikációt is biztosítják.

Folyamatos szerviz ügyelet

A legnagyobb szakértelemmel és odafigyeléssel telepített rendszerek használata során is merülhetnek fel hibák, kisebb-nagyobb problémák. Ezek szakértők számára sokszor néhány perc alatt elhárítható akadályok – a mindennapi munkafolyamatban azonban komoly fennakadást okoz. Arról nem is beszélve, ha még komolyabb meghibásodásról van szó… A SMARTme csapata ezért 24 órás helpdesk ügyeletet tart fenn, amely az év minden napján elérhető: így ügyfeleink gyorsan és könnyen bejelentést tehetnek. Amellett, hogy igyekszünk minél gyorsabban beavatkozni és elhárítani a problémát, a teljes procedúra nyomon követhető. Így elkerülhető a tétlen várakozás okozta bizonytalanság.

Más hasznos biztonság- és vagyonvédelmi szolgáltatásokat is kínálunk

A SMARTme csapatára nem csak akkor számíthat, ha munkaidő nyilvántartó programra és beléptetési rendszerre van szüksége! Különféle rendszereink széles választékban állnak rendelkezésre. A biztonságtechnikai rendszer tervezés és telepítés, az IP kamera és hőkamerás rendszer telepítés, a tűzvédelmi tervezés és tűzjelző rendszer telepítés csak néhány példa széleskörű szolgáltatási palettánkról. Rendelkezésre állunk akkor is, ha épp integrált épületfelügyeleti rendszer telepítésre, CCTV kamera rendszerre, vagy épp megfigyelő kamera rendszerre van szükséged. Fontos számunkra, hogy változó világunk aktuális igényeinek maximálisan megfeleljünk – ezért technológiai felszereltségünk mellett tudásunkat is folyamatosan fejlesztjük.
Nem csupán a ma, hanem a jövő biztonságának építése is a feladatunk: ezért az “elég jó” nálunk az innovatív megoldásokkal kezdődik. 21. századi technológiát adunk ügyfeleink kezébe, amely sokáig szolgálja majd biztonságukat és folyamataik optimális működését.

Kérdése merült fel? Munkatársaink örömmel segítenek: vegye fel velünk a kapcsolatot!

    Név (kötelező)

    Email cím (kötelező)

    Telefonszám (kötelező)

    Cégnév (kötelező)

    Üzenet

    Email másolatának küldése saját részre