Koronavirus update: a biztonságtechnikai rendszerek frissítése
Ahogy a koronavírus terjed az egész világon, egyre több vállalat egyre szigorúbb intézkedéseket tesz annak érdekében, hogy megvédje a munkavállalóit a vírus fertőzésétől és megakadályozza a vírus továbbterjedését.
Miközben a vállalatok felkészülnek a változásokra, fontolóra kell venniük, hogy biztonsági rendszereik hogyan tudnak segíteni a COVID-19 okozta kockázatok csökkentésében.
Keresse szakértő kollégánkat Szikra Gábort a +36 (70) 466 0659 telefonszámon vagy írjon nekünk e-mailt!
Az alábbiakban megismerheti egy amerikai biztonságtechnikai cég javaslatait és a Smartme Kft. magyarországi megoldásait:
A Stanley Security amerikai biztonságtechnikai javaslatai:
Látogatómenedzsment rendszer
Egy jól kitalált látogatómenedzsment rendszer lehet az elsődleges védelmi vonal lehet: automatikusan szűrünk minden vendéget, aki belépni kíván az épületbe/telephelyre. Íme néhány kérdés, amelyet feltehetnek mintegy szűrésként:
• Jelenleg van láz, köhögés és / vagy nehéz légzés?
• Áll-e szoros kapcsolatban bárkivel, akinél igazolt vagy feltételezett fertőzés fennáll?
Ha ezeket a kérdéseket a látogatómenedzsment rendszerhez hozzáadja a beléptető rendszerbe integrálva növelheti a hatékonyságot.
Beléptető rendszerek
Mivel a vállalatok a működésük részleges vagy teljes leállításáról döntöttek a COVID-19 miatt a beléptető rendszert is ezekhez a korlátozásokhoz kell igazítani.
Például a távoktatás alkalmazó oktatási intézményeknek ellenőrizniük kell a rendszerbe rögzített nyitvatartási időszakokat, annak érdekében, hogy épületeik behatolásjelző- és beléptető rendszereik az új nyitvatartásnak – ügyeleti nyitvatartás – működjenek. Előfordulhat, hogy ezeknek a változásoknak az eredményeképp beléptető kártyákat kell deaktiválni vagy felfüggeszteni az ideiglenesen a hozzájuk tartozó jogosultságokat.
Keresse szakértő kollégánkat Szikra Gábort a +36 (70) 466 0659 telefonszámon vagy írjon nekünk e-mailt!
Minden ilyen működési változást le kell követni a beléptető rendszer beállításain, hogy a kontroll továbbra is tökéletes legyen.
Érdemes lehet ezt az időszakot a kiosztott jogosultságok ellenőrzésére felhasználni, hogy a megfelelő személyek jogosultsága a megfelelő belépési pontokhoz legyenek rendelve.
Távoli szolgáltatások és támogatás
Mivel több vállalat ideiglenesen bezárta ajtóit a látogatók és ügyfelek előtt, nagyobb figyelmet kell kapjon a távoli szolgáltatás és support bizonyos területeken, ideértve a biztonságot is. Fontos, hogy a biztonsági rendszer megfelelően működjön akkor is, ha nem tartózkodik senki az épületben illetve az adott telephelyen. Számtalan gyártó és biztonsági szolgáltató rendelkezik távoli szolgáltatásokkal – illetve sok cég biztosít online műszaki továbbképzési vagy tanácsadási tevékenységet. Miközben a vállalatok próbálják dinamikusan kezelni a kialakult helyzetet, fontos, hogy éljünk a rendelkezésre álló lehetőségekkel, amelyek segíthetnek fejleszteni a vállalat biztonsági politikáján.
Ezeknek a biztonsági tippeknek és bevált gyakorlatoknak minden felkészültségi stratégiában helye van, ezeket alkalmazni kell a jövőben kialakuló hasonló krízishelyzetekben is.
Hazánkban egyre inkább azt sugallják a hírek, hogy a vírus hosszú időszakon keresztül az életünk része lesz, így a cégek életébe biztonságtechnikai szempontból érdemes hosszú távra tervezni a vírusveszély
Keresse szakértő kollégánkat Szikra Gábort a +36 (70) 466 0659 telefonszámon vagy írjon nekünk e-mailt!
A SmartME Kft. az alábbiakban lehet az Önök segítségére:
Beléptető rendszerek telepítése, karbantartása
Cégünk segíteni tud új beléptető rendszerek telepítésében, vagy a már meglévő rendszerek karbantartásában. Kártyás, tag-es beléptetés esetén, a fertőzés kockázata is csökkenhet, ugyanis kevesebb fizikai érintkezés válik szükségessé, mint pl.: egy kódos beléptetésnél.
Átjelzés
Segíthetünk a már meglévő biztonságtechnikai rendszerek bővítésében, az átjelzések kialakításában. Így ingatlana riasztásaira egy kivonuló szolgálat tud reagálni, ezzel növelve a védelmi szintet. Továbbá, a legtöbb rendszer alkalmas a távoli elérésre is. Ha ez még Önöknél nincs kialakítva, vegye fel a kapcsolatot velünk, és megvizsgáljuk, milyen módon tudunk segíteni ebben.
Riasztó és tűzjelző rendszer
Érdemes elgondolkodni azokon a helyeken, ahol nincs riaszó és/vagy tűzjelző rendszer, ezeknek a kiépítésén. A jelenlegi helyzetben általában vagy csökkentett létszámú alkalmazott, vagy egyáltalán senki nem tartózkodik a telephelyeken. Ez veszélyforrás lehet, akár betörésről vagy egy tűzeset kialakulásáról beszélünk. Fontos, hogy az illetékes személyek és szervek időben jelzést kapjanak ezekről, így a károkat minimalizálni lehetséges. Ezeknek a rendszereknek a megtervezésével, kivitelezésével kapcsolatban is bátran kereshetnek minket.
Nonstop Helpdesk
Kimagasló műszaki támogatással állunk az ügyfeleink rendelkezésre. Gyorsan, akár a helyszínen hárítjuk el a hibát, de szerződött partnereink bejelentéseit 0–24 órában fogadjuk és kezeljük.
Nyomon követhető online helpdesk felületünk átlátható, dokumentált és elszámolható hibajegykezelést tesz lehetővé, partnereink bármikor, bárhonnan ellenőrizhetik a felvett feladat állapotát.
Keresse szakértő kollégánkat Szikra Gábort a +36 (70) 466 0659 telefonszámon vagy írjon nekünk e-mailt!