Milyen beléptetőrendszer javasolt egy KKV, illetve nagyvállalat számára

A beléptető rendszer nem csak a multik kiváltsága. Minden cégmérethez létezik megfelelő megoldás, legyen szó kisvállalkozásról vagy nagyvállalatról. Nézzük, mi illik a te vállalkozásodhoz!

Kisvállalkozás (15–40 fő)

Munkahelyi beléptető rendszer telepítése a SMARTme-től

Egy családias irodában a hagyományos kulcsok már nem kényelmesek, ráadásul biztonsági kockázatot is jelenthetnek.
Megoldás: kártyás beléptető olvasók + RFID kártyák.

  • Az RFID kártyák apró chipeket tartalmaznak, amelyek rádióhullám segítségével azonosítják a felhasználót.
  • Sokkal gyorsabb és biztonságosabb, mint a hagyományos kulcs.
  • Egy átlátható szoftver kezeli, ki, mikor és hova léphet be.
  • Minimum a bejárathoz érdemes kiépíteni.
  • A kivitelezés akár 1 nap alatt elkészülhet!

Keresse szakértő kollégánkat Szikra Gábort a +36 (70) 466 0659 telefonszámon vagy írjon nekünk e-mailt!

Középvállalkozás (50–200 fő)

Itt már több részleg, több kolléga, esetleg lopásveszély is előfordulhat.
Megoldás:

  • Többzónás beléptetés munkaidő szerint
  • Webes adminfelület HR-nek vagy IT-nak
  • Naplózás és riportok
  • Integráció a munkaidő-nyilvántartással

Ha kis- vagy középvállalkozásod van, válassz olyan rendszert, ami egyszerre kényelmes és biztonságos. A SmartMe segít a kiépítésben!

Fontos jogszabályi változás:
2024. január 1-től életbe lépett a Cybersecurity Act (2024. évi LXIX. törvény) Magyarországon.

  • A szabályok nemcsak az elektronikus rendszerekre vonatkoznak, hanem a fizikai és épületbiztonsági tényezőkre is.
  • Ide tartozik a hozzáférési pontok kezelése, belépés-ellenőrzés, vendégek és belépő személyek vizuális azonosítása.
  • Egy támadó fizikailag is bejuthat, ha a rendszer nincs megfelelően kialakítva – a kár így sokkal nagyobb lehet.

Keresse szakértő kollégánkat Szikra Gábort a +36 (70) 466 0659 telefonszámon vagy írjon nekünk e-mailt!

Nagyvállalat (250+ fő)

A beléptető rendsze munkaidőnyilvántartó rendszerrel integrálva

Több száz kolléga esetén egy sima kártya már nem elég.

  • Szükség van vizuális azonosításra
  • Vendégek kezelésére
  • Központi menedzsmentre

Egy rosszul kezelt rendszer nem csak biztonsági rést jelent, hanem komoly jogi és pénzügyi kockázatot is.

Megoldás egy jól kiépített rendszerrel:

  • Videós azonosítás: minden belépésről azonnal kép készül
  • Vendégregisztráció: kártyás vagy QR-kódos belépés időkorláttal
  • Központi menedzsment: több telephelyen is egységes rendszer
  • Lekérdezhető eseménylisták és integrált munkaidő-nyilvántartás

A SmartMe nagyvállalati szinten is biztonságot és megfelelést épít.
Ha profi, központilag menedzselt beléptető rendszerre van szükséged, fordulj hozzánk bizalommal – segítünk a megfelelő rendszer kialakításában minden cégmérethez!