Raktárak biztonsági rendszerei

A raktárakban lévő biztonságtechnikai rendszerek létfontosságúak, mivel ezek segítenek megelőzni a lopásokat és a károkozásokat, valamint védelmet nyújtanak az értékes vagy érzékeny tárgyaknak és anyagoknak a tárolás során. Ezen rendszerek jelenléte fokozza a raktár területén dolgozók biztonságérzetét és hozzájárul a terület ellenőrzéséhez, elősegítve az esetleges problémák gyorsabb észlelését és kezelését. A SmartMe Kft. vállalja raktárak számára a biztonságtechnikai rendszerek megtervezését és ezen gyengeáramú rendszerek telepítését, legyen szó CCTV kamerarendszerről, munkaidőnyilvántartással egybekötött beléptetőrendszerről és a létfontosságú tűzjelző, tűzriasztó rendszerekről.

MODERN BIZTONSÁGTECHNIKAI RENDSZER TELEPÍTÉS RAKTÁRAKNAK A SMARTME-TŐL

Teljes körű beltéri és kültéri kamera rendszer telepítés

Csapatunk a beltéri és kültéri kamera rendszer tervezési feladataitól kezdve egészen a kulcsrakész átadásig minden terhet levesz az Ön válláról. Minden projektünk esetében az innovatív megoldásokra törekszünk, miközben rugalmasan igazodunk ügyfeleink egyéni igényeihez. Mérnökeink szoros együttműködésben dolgoznak rutinos kivitelezőinkkel, így a munka teljes egyetértésben és dinamikusan zajlik a legelejétől a legvégéig.

Riasztórendszer kiépítése 20 év rutinnal

Szakképzett csapatunk két évtized alatt számtalan sikeres projektet tudhat maga mögött, így nem okoz fennakadást számunkra semmilyen kihívás. Amellett, hogy tekintélyes tapasztalattal rendelkezünk riasztórendszerek tervezésében és kiépítésében, az egyéni szakmai fejlődésre és tanulásra is folyamatosan törekszünk. Hosszú távú koncepciónk része, hogy minőségi, prémium szolgáltatást nyújtsunk partnereink számára.

Tűzvédelmi tervezés és tűzjelző rendszer tervezése és telepítése

A tűzjelző rendszer kiépítése alapvető fontosságú az épületbiztonság szempontjából, amelyet számos jogszabály is előír. Egy füstérzékelő megléte a legmegbízhatóbb eszköz mind a bent tartózkodók élete, mind pedig a vagyontárgyak védelme érdekében. A SMARTme 2006 óta számtalan tűzjelző rendszer megtervezését és kiépítését végezte el sikeresen, az Országos Tűzvédelmi Szabályzatnak megfelelően.

Hő és füstelvezetési rendszer kiépítése

A hő- és füstelvezető rendszerek feladata, egy esetleges épülettűz során keletkező égéstermékek (gázok, aerosolok, apró füstrészecskék) valamint egy adott térrészben akkumulálódó hő, gyors és hatékony elvezetése. A hő- és füstelvezetés elsődleges funkciója egy-egy épület esetében, az ún. menekülési utak védelme, illetve azok biztosítása. A másodlagos funkciója az épület szerkezeteire ható tűzterhelés csökkentése, ami egyrészt az épület stabilitását biztosítja, illetve az oltási munka során beavatkozó tűzoltó állomány hosszabb távú menekítési és oltási munkáját segíti, biztosítja.

Beléptetőrendszer akár munkaidőnyilvántartással

  • Biztonság: a beléptető rendszer első és legfontosabb szerepe természetesen az illetéktelen betolakodók elleni védelem. Alkalmazásukkal egyszerre tudunk meggátolni egy éppen zajló rablást, és elfojtani egy betörési kísérletet is. A hívatlan vendégek ugyanis kétszer meggondolják majd, hogy belevágnak-e káros tevékenységükbe, ha az épület jól láthatóan biztosított.
  • Áttekinthető nyilvántartás: másik hasznos tulajdonsága a beléptető rendszernek a követhető nyilvántartás. Segítségével tisztán áttekinthető, hogy ki érkezik, illetve távozik a cégtől, valamint a létesítményen belüli mozgások is dokumentálhatóak. Miután a beléptető rendszerek szoftveresen működnek, további fontos információk is kinyerhetők belőle, például az egyes dolgozók munkaidejének kezdete és vége.
  • Hozzáférés szabályozása: végezetül nem elhanyagolható előny az sem, hogy beléptető rendszer alkalmazásával képesek vagyunk a forgalmat az egyes helyiségekbe engedélyezni vagy éppen korlátozni. Amennyiben tároló szobához – amelyben vagyonvédelmi szempontból kiemelt dolgok találhatóak – csak néhány embernek adunk hozzáférést, egy behatolás alkalmával máris leszűkíthetjük a tettesek körét.

24 órás biztonsági rendszer helpdesk

A SMARTme a munka végeztével sem hagyja magára ügyfeleit. Ha hibát észlel a rendszer működésében, csak lépjen kapcsolatba velünk a nap 24 órájában elérhető telefonszámunkon! Szakképzett munkatársaink SMARTme helpdesk szolgáltatásunk keretében az év minden napján várják az esetleges hibabejelentéseket, hogy minél gyorsabban segíthessenek szerződött partnereinknek.

Bízza profi csapatra a biztonsági rendszer kiépítését: kérjen tőlünk egyedi ajánlatot!

    Név (kötelező)

    Email cím (kötelező)

    Telefonszám (kötelező)

    Cégnév (kötelező)

    Üzenet

    Email másolatának küldése saját részre